maandag 17 juni 2013

Woody Woodpecker

Sinds enkele maanden bezoekt mijn oudste zoon wekelijks een buiten BSO. Dat is een mix tussen een buitenschoolse opvang en een scouting. Lekker in de buitenlucht, de natuur ontdekken.
De vogelkaart, gekregen van oma en onderin een la gestopt, kwam terug te voorschijn. Zijn favoriete vogels, veel voorkomende vogels en bijzondere vogels, allen werden zij grondig bekeken. Namen werden ingestudeerd.

Toen hij over mijn schouder meegluurde naar het assortiment stoffen van de Stoffenkamer, viel zijn oog al snel op een prachtige fotoprint met bomen en spechten.
Ik kon het niet anders dan met hem eens zijn, wat een prachtige stof.

Een patroon waar ik al eerder over schreef werd erbij genomen, de Handkerchief van Homemade Mini Couture. Paspelband en nu ook een biaisband in de hals.
Een heerlijk patroon, ook vanwege de korte mouw (lees: geen mouwboorden).

Het resultaat bekoorde hem, en mij.
Zie ook wederom de referentiedrukknoop voor "zelfdoeners".


Geen opmerkingen: