donderdag 26 september 2013

Kleine stofjes, warme slofjes

Al het moois dat onder de naaimachine vandaan komt, levert veel reststofjes op.
En dan is een collega die oma is geworden van een klein meisje een mooi excuus om weer eens deze slofjes te maken.
Twee piepkleine stukjes stof, ik gebruikte de ene kant tricot en de andere kant fleece. En twee stukjes elastiek van 9 cm.
Het resultaat plaatste ik op Facebook en de jongensmama's kwamen in op stand.

Vandaar dat al snel deze twee jongenspaartjes volgden. Ditmaal twee zijden tricot omdat de kleine
man in kwestie reeds 4 maanden oud is. Voor een kleine jongenstweeling die nog geboren moeten worden, kies ik wederom voor fleece.

Mocht er overigens iemand een tutorial weten voor slofjes maat 24 dan houd ik mij aanbevolen. Ondertussen ben ik zelf aan het puzzelen op een eigen ontwerp.

2 opmerkingen:

Lieve zei

Zo schattig. En die aapjes staan perfect voor het kindje, die ziet twee vrolijke aapjes naar hem kijken als hij naar zijn voetjes kijkt.

mANdarien zei

Echt cute !!