vrijdag 15 november 2013

Actie voor de Filipijnen met winkans!

Zoals meerdere bloggers, start ook ik een actie voor de slachtoffers van de ramp in de Filipijnen.
Door mee te doen, steun je giro 555 in hun reddingswerk en maak je zelf kans op een in-te-kleuren-gymtas inclusief textielstiften.

Spelregels:
- stort minimaal € 4 ,- op giro 555 van de Samenwerkende Hulporganisaties. Dit kan eenvoudig via de website met een eenmalige machtiging. Of op rekeningnummer IBAN: NL08INGB0000000555 tav SHO te Den Haag
- de e-mail met de bevestiging van de donatie of een kopie van de bankafschrijving stuurt u naar mijn e-mailadres fennamossel31@gmail.com
- de binnengekomen e-mails krijgen een lotnummer
- op 25 november om 20.00 uur wordt er een winnend lotnummer getrokken

De winnaar ontvangt een in-te-kleuren gymtas zoals hieronder (maar dan nog niet ingekleurd uiteraard) én een set textielstiften.

1 opmerking:

Melissa zei

Super leuk dat je zo iets doet! Ik heb al gedoneerd bij het rode kruis, dus ik doe niet mee hier( helaas heb ik niet zo een groot budget deze dagen)