donderdag 9 januari 2014

Weer een Jacob, nu verlengd

Eerder postte ik hier mijn eerste Jacob. Ik koos maat 128 en deze bleek veel te ruim.
Dit keer was ik beter voorbereid (dacht ik...), ik koos een maat 116 en verlengde deze ter hoogte van de knie met 4 cm.
In elkaar zetten was een fluitje van een cent. Echter bij het passen bleek mijn keuze toch niet de juiste.
Hoewel de lengte perfect was, was tailleband is aan de lage kant en zit het rondom de bips nogal strak. Echt een skinny.
Het past dus wel maar tevreden ben ik niet. Wel over de kleurkeuze, prachtig dat donkergrijs gabardine met petrol paspelband en stiksel.

Volgende model wordt daarom een maat 122 met een dubbele tailleband.



2 opmerkingen:

100% Elke zei

Ik heb bijna dezelfde kleurencombinatie gemaakt. ;-) Het blijft een super-broek hé!

With love - by Eva zei

Derde keer, goede keer?!