maandag 7 april 2014

Gekke juffendag

Bij oudste zoon was het afgelopen vrijdag "Gekke juffen-dag". De reden: beide juffen zijn jarig in dezelfde week, tijd voor een feestje dus.
Zoonlief bestelde bij mij "kadootjes die niet op kunnen". Dus geen snoepjes, kaarsjes of zo iets.

Het werd recept 17 uit het boek "Zo Geknipt", de boekomslag. Als boek, gebruikte ik een A5-notitieboekje van de Hema.
Om een persoonlijke touch te geven, maakte ik er op een stempel lijkende afbeelding van flexfolie op, "goedgekeurd - gekke juf - naam".
Uiteraard werd ook de stagiair (gekke) Meester Thomas niet vergeten.

De roze stofjes zijn alwéér die van Meggen Lemmens, de Geisha's.
Voor de meester gebruikte ik een bekende van Petit Pan.


4 opmerkingen:

Twee emmerkes water zei

daar gaan ze zeker veel plezier aan beleven! :)

Steek - eltje zei

Ooh wat een super leuke cadeautjes!!! Mooi gedaan!

100% Elke zei

Mooi gedaan!
(ik nomineerde je voor een Liebster Award!)

Karin Joan zei

Helemaal geweldig!! En ook het haarclipjesbord, echt super!! Je inspireert mij om echt eens dat flexfolie uit te gaan proberen. Bedankt!!