woensdag 8 oktober 2014

Lamphoes voor Lena

Tijdens mijn studie waren mijn studie-genoten allemaal jonger dan ik. Mijn leven bevond zich in een andere fase, wij hadden al een huis gekocht, zij zaten op kamers. Ik werkte veel om de hypotheek te kunnen betalen, zij gingen het studentenleven ontdekken.
Ik had één goede vriendin, echt een lieverd. Ook toen ik zwanger werd en onze oudste werd geboren tijdens de studie-periode bleven wij vriendinnen.
Na de bachelor-opleiding ging ik werken (immers, die hypotheek en een kind), zij ging door studeren. We verloren elkaar uit het oog.

Nu 8 jaar later werken wij voor dezelfde werkgever, we lunchten samen en die klik was er direct weer. En nu is het haar beurt, zij is moeder geworden van een klein meisje.
Ik kreeg een geboortekaartje en herinnerde mij dat zij tijdens de lunch vertelde dat haar zus het kaartje ging ontwerpen.
Op Facebook spoorde ik de zus op en vroeg haar om de bestanden van het geboortekaartje. Daarmee maakte ik onderstaande lamphoes.

Prachtige kleurencombi: pastel-groen en roze. Die combi die ik hier al eens gebruikte.
De lamphoes is van licht grijze gabardine, de opdruk van flockfolie en afgewerkt met een wit paspel.



Tutorial van Hilde at Home



4 opmerkingen:

stipjesendatjes@gmail.com zei

Mooi.!

Piepow zei

Heel tof!

Sanne zei

Jaa! Wat een lieve blog en wat een mooi cadeau!

Angel Trendy Fashion zei

heel geslaagd hoor Heel mooi en die paspel moet ik onthouden. Ik gebruik biaislint