vrijdag 1 mei 2015

Swapperdeswap deel 2

Hier liet ik de outfits zien voor het trouwfeest van mijn zwager en schoonzus. Om de outfit van dochterlief helemaal af te maken, stelde ik een moeder van school een swap voor.
Zij, Asmara, kan namelijk fantastisch goed haken, op haar blog kun je de mooiste creaties zien langskomen.
Ik vroeg haar om een poncho te haken in de kleuren van het uilenjurkje.
Als ruil naaide ik voor haar enkele appelzakjes, als traktatie voor de juffen.
Zo enthousiast als ik ben over de poncho, zo fanatiek is dochter (nog) in weigeren van het dragen van de poncho. Geen foto op model dus.

Het jurkje in kwestie 
Een prachtige bijpassende poncho
De geswapte appelzakjes voor de juffen

Bedankt Asmara en wellicht tot 'swaps'!

My second swap was a fact. The owl-dress needed a poncho. Since I can't hook as good as her, I asked Asmara to hook a poncho. As a swap I sewed six apple bags to give to her children's teachers. 


Geen opmerkingen: