zondag 16 augustus 2015

Homemade Fashion Najaar 2015 #1

Nu de kinderen wat ouder worden, gaan zij kritischer naar hun kleding kijken. Zelfgemaakt is leuk voor mama, maar is het wel hip genoeg?
Om op de hoogte te blijven van de kindermode lees ik enkele kindermodeblogs, waaronder de blog van Justbymanon.nl.

Zo is te zien dat de pastels nog blijven, gecombineerd met zwart-wit. En ook de dierenprints komen in diverse varianten voorbij.

Mijn bestelling stoffen paste ik daar op aan.

Het patroontje van de Candy jurk uit La Maison Victor kent iedereen al, ik zag het meerdere keren langskomen en vond het patroontje in mijn brievenbus van een mede-blogster (en oud schoolvriendin). Bedankt, Renske!
Het werd een najaarsversie met een driekwart mouw. De stof is een sweat van Andrea Lauren met de snoeperige naam Triangles Sweat Marshmallow.
De legging eronder is een dierenprint (Stoffenkraam?) met een verkleind patroon uit de Ottobre.






To make my homemade creations match the current fashion I follow some fashion blogs. Pastel, black/white and animal prins are a big hit this autumn. So I made my fabrics matching with these colours. For the dress I just the Candy pattern and for the legging I used the Ottobre.

2 opmerkingen:

MaZella zei

oh, dat is echt tof gecombineerd!!!! Jij weet het steeds leuk aan te pakken!

Piepow zei

Zo tof! Goed idee om wat kindermodeblogs te volgen, om mee te zijn met de nieuwste modetrends.