donderdag 17 september 2015

Lili mag naar het strand

Enkele maanden geleden kreeg ik de vraag of ik een jurkje wilde testen voor De Schatkaart.
Lili is een vrolijk, zomers tricot jurkje van maat 80 tot en met 140. Het jurkje
heeft als kenmerken een verlaagde taille, een plooirokje en een modieuze kraag.
Deze laatste is optioneel.
Daarbij is het mogelijk om Lili te voorzien van lange mouwen.

Ik koos voor de optie zonder kraag en korte mouwen.
De gebruikte stof is een pied de poule in zomertricot.

Een heel fijn jurkje met een zeer uitgebreide uitleg bij het patroon. Ideaal project voor beginners!

Binnenkort te bestellen via www.deschatkaart.be



Het zwiert prima!


Achterop sluit Lili met een kamsnap

I was asked to test a De Schatkaart pattern called Lili. A beach dress for little girls also available with long sleeves.

5 opmerkingen:

Piepow zei

Leuk jurkje is het hé! Ik testte ook - maar mijn blogpost is nog niet klaar :-)

MaZella zei

Oh, een donkere stof is ook leuk. Mijn blogspot stáát ook al online :) jouw meid straalt... super

With love - by Eva zei

Als winterversie is hij ook prachtig!

Els zei

Ook al zo'n mooie! Wat een leuke jurk zeg!

anoeska zei

Leuk ! Ik heb m ook getest kom maar gezellig langs op www.pinkbubbels.wordpress.com