woensdag 6 januari 2016

Beste wensen voor 2016 en terugblikken

Allereerst voor iedereen de beste wensen voor volgend jaar.
Dat het jullie geluk, liefde, gezondheid en creativiteit mag brengen.

Normaal ben ik niet van het terugblikken, maar ik vond het zelf ook erg leuk om eens terug te zien wat ik allemaal gemaakt had.

Allereerst kledingstukken die ik voor onszelf, de kinderen en mij maakte, en waar ik heel blij van werd:


Dan de kledingstukken die maakte als bestelling of als kadootje. Vooral van de bestellingen word ik blij, dat ik het vertrouwen kreeg om kleding te maken voor twee bruidjonkertjes. Zo bijzonder!:


En dan nog de overige projecten die ik maakte. Waaronder tassen, boekjes, tekstborden en ik experimenteerde zelfs met chocolade:


En als afsluiting mijn persoonlijke twee hoogtepunten:

In Frankrijk stegen wij tot grote hoogte en zag ik dat mijn kinderen hun angsten overwonnen:


Het was een sportief jaar met als hoogtepunt, de Obstacle Run. Brrrr!



I decided to no longer translate my blogs. If anyone feels the need to read my posts in English, you can ask me or Google for the translation.