woensdag 3 februari 2016

Op bestelling voor broer en zus

De olievlek van mensen die weten dat ik graag naai en dat ik ook regelmatig iets op bestelling maak, spreid zich langzaam maar gestaag uit.

Nu kreeg ik de vraag van een bekende of ik voor haar dochter een Frozen-rokje wilde maken. En daarbij een beanie-muts en een knoopsjaal.
Én voor het kersverse broertje van de kleine meid, een babymutsje en sjaaltje in een hippe kleur.

Heerlijke opdracht, waarvoor ik stoffen kocht bij Stoffenelf.nl

Hier het resultaat:




Patroon beaniemuts uit Ottobre 4/2012
Driehoek sjaal zelf bedacht (maat ong 80x35 cm)
Rokje ook zelf bedacht
Babymutsje zaaberry.blogspot.com
Recht sjaaltje zelf bedacht (maat 11x80 cm)

2 opmerkingen:

Piepow zei

Fijn, dat mensen jou vragen om iets voor hen te naaien. En dat Frozen-setje, dat ga ik hier wijselijk niet laten zien :-)

Anneleen zei

Oh broer en zus kunnen vrolijk rondhuppelen in hun nieuwe setjes.
Fijn dat mensen bij jou terecht komen en jij dan zorgvuldig op zoek gaat naar leuke stofjes. :-)